Vår i Göteborg = ♥

Vädret, gött.
Ingen läxa i spanska, gött.
Helg, gött.
Kompisar, gött.
Sol=Jag är glaad!

Idag är en sådan dag som man inte ska vara inne så därför tänker jag först och främs be om urkäkt för min såhääääääääääääääääääääääääääääääär dåliga bloggning dom senaste dagarna.
Nu till idag. Har varit i skolan det var jätte kul på slöjden =) Annars hade vi vikaria. Julius hete han.
Nu har jag städat upp efter Amy som välte ner både det ena och andra från fönsterbrädan...
Ska sedan gå ner på stan och träffa Julia, Maja och Märta♥


Ni får ha det underbart. Kram Evelina

Kommentarer
Postat av: Therese Munk

Det ser ut dom Azorerna på bilden :) fint

2012-03-24 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0